Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Bröllopet :D

Vi hade ju bröllop idag :3 Så här kommer några bilder c8
Gjorde iordning mig innan bröllopet c:
Sen började det >:D
Här går vi i gången xD
Båda sa Ofc Ja när vi skulle svara C:
Här går vi tbx till hästarna med Brudtärnorna bakom oss cx
Sen tog vi bröllopspresenterna :3
Siris present till mig:
2 Picnickar - 2 Korvar - 1 sommarhus - Jag får logga in på hennes gubbe - 1 hus - 1 båt.
Felix's present:
Jag får vara inne och chilla på hennes gubbe När som helst c8
Mina presenter:
1 Picnick - En dejt, Bara hon jag jag c8 - Hon får vara inne på min gubbe när hon frågar - Jag berättar historier varje kväll i en vecka på klubbchatten på kik - Hon får vara klubbledare c8 - Jag gör alla hennes blåa - En till jag inte kommer ihåg... .___.
Sen var det några fler som skulle ge oss presenter cx som jag inte kommer ihåg ._.
Siris reaktion när hon fick reda på min ena present xD:
Så höll vi tal och dem gjorde mig så rörd :'3 <33
Tack för ett fantastiskt bröllop! :D Alla skötte sig bra! C: (Beter mig som en mamma xD)
 

Kommentarer
Postat av: Siri Faststone/Moonforest

<3

Svar: <3
Olivia & Opal ♥

2013-04-27 @ 19:06:52 / URL: http://sssiri.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback