Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Bröllops fix

 
- BRÖLLOP -
Bröllops fotograf:
Zoe Sweetgirl
 
Brudtärnor:
Filippa Friendborn
Felicia Greenhill
Wilma Youngforest
Klara Winterlake
 
Präst:
Corn Starcamp
 
Brudnäbb:
Alice Slowhill
Bella Flowerrock
Emily Goldnight
 
Sminkare:
Molly Sealund
 
Sångare:
Helena Moonforest
 
VART: Äppellunden
 
NÄR: Lör Den 27e April Kl 16.00
 
KLÄDER:
Bröllopsfotograf: Valfri.
Brudtärnor: Vita
Präst: Svartvitt
Brudnäbb: Vita
Sminkare: Valfri
Sångare: Valfri
- MÖHIPPA -
 
VART: Fp discot och Äppellunden.
 
NÄR: Fre den 26e April Kl 17.00
 
INFO: Först kommer vi vara i Äppellunden och grilla m.m, Sen går vi till Fp discot och festar c8
 
-SMEKMÅNAD -
 
R: Sön den 28e April.
 
INFO: Jag och Siri kommer vara med varann och "Hänga" Osv c8
 
 
Om ni har frågor eller vill byta/ Inte vill vara nåt, så kontakta mig eller Felicia :)

Kommentarer
Postat av: Wilma Youngforest

Jo, vad ska jag va? Jag kunde inte komma på mötet... Dans... (Skulle åka ca 16.10)
Så... Vad kan jag vara? c:

Svar: Brudnäbb? c:
Olivia & Opal ♥

2013-04-23 @ 19:33:52 / URL: http://jorviklivet.bloggo.nu
Postat av: Klaris

Jag kan inte komma på bröllopet är sjukt ledsen ska försöka komma till möhippan. D:

Svar: Ok :/
Olivia & Opal ♥

2013-04-25 @ 16:01:20
Postat av: Emily Goldnight

Vad ska jag va? :3 :c :/

Svar: Brudnäbb ;)
Olivia & Opal ♥

2013-04-26 @ 17:51:58
Postat av: Klara Winterlake

jo vänta har blandat ihop dagarna jag kan nog komma på bröllopet xD

Svar: Yay :D
Olivia & Opal ♥

2013-04-27 @ 09:17:39
Postat av: Klara Winterlake

men jag har en blå "topp"

Svar: aa? :3
Olivia & Opal ♥

2013-04-27 @ 09:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback