Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Dag 7 - Bästa sso-minne?

Det här är sista dagen! C8 Då ni får veta mitt bästa sso-minne >:D
 
Damdamdamdam...
 
Mitt bästa sso-minne är.........
 
 
 
När jag träffade Felix 8D (Felicia Greenhill)
 
Den dagen förändrade mitt liv c:
 
Nån gång i Oktober 2012.
Jag var bara en liten newbie och hade tråkigt i Fp... Så såg jag nån vid fp Fontänen. En likadan Newbie som mig. Level 4, Brunt långt utsläppt hår, Fula kläder (xD)
Hon frågade i stallchatten om nån ville gå på picnick med henne.
Då sa jag naturligtvis:
- JAG VILL 8D
Så red vi till ett picnick ställe och Delade på maten. Jag åt brödet och Felix åt filten c:
Så blev vi bästisar och va med varann varje dag c:
 
BFF ♥ 8D

Kommentarer
Postat av: Felix

Nawee :')))))

2013-04-09 @ 19:41:26 / URL: http://feliciagreenhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback