Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Frostie i hagen c:

Tänkte släppa ut Frostie i hagen idag c; Här kommer bilder c:
Först sniffade hon sig omkring lite. c;
Sen tänkte hon utnyttja sin "Frihet" Och springa omkring cx
Snygga tänder C:<
Men sen trodde hon att jag hade övergivit henne o.o
Så då gjorde sig Frostie beredd på att fly...
Sen sprang hon iväg och letade efter mig! :o
Sen hittade Hon mig och red fram till mig! :3
♥ x3

Kommentarer
Postat av: linnea

hur gjör du så att ingen sitter på hästen? //lea

Svar: Jag är inte så förtjust i Vildhästbuggen så jag kör med Longeringbuggen ;)
Olivia & Opal ♥

2013-04-17 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback