Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Frosties första besök hos Vargarna.

Jag bestämde mig för att vänja Frostie vid Vargarna idag c: Vargarna är tama och försökte säga det till honom men Frostie blev ändå rädd...
Vargen hoppade upp helt plötsligt och det var inte alls konstigt att Frostie blev så rädd.
Frostie försökte hota vargen och jaga bort den, Men vargen stod fortfarande kvar och tittade på Frostie tröttsamt.
Tillslut Gav Frostie upp och galopperade iväg.
Men då kom vargen emot oss och Frostie fick panik och försökte jaga bort vargen.
Och då stannade Vargen. Och Frostie lugnade ner sig lite. c: Jag tänkte att det inte gick så bra med Frostie och Vargen. xD Så jag testade att gå fram till vargen utan Frostie och lät henne titta på när jag orädd går fram till vargen och klappar den C:
Och det gick riktigt bra! :D
Frostie är fortfarande lite tveksam med att gå nära vargarna, Men hon vet att dem inte gör henne illa c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback