Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Dag 1 - Frosties Första dag c:

Först skulle jag longera henne c:
Det blev ovanligt lätt o.o
 
Sen skulle jag lära Frostie att gå in i transporten ^^
Men blogg.se vill inte sammarbeta med bilder nu så .... aa.
Det gick trögt i början, Hon gick lugnt och fint tills hon närmade sig transporten... Då började hon stegra och muppa sig -.- Så till slut ramlade jag av. Då fick vi ta hjälp av Siris häst. Så gick Hon före Frostie så att hon såg att det inte var farligt c: Och det funka! 83 Det var som om transporten inte fanns där c: Och det gick lika bra att gå ut ur transporten c;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback