Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Nya event! c:

 
   - MODEVISNING -
 
NÄR: Fredag den 9e April kl 16.00
 
VART: i Fp caféet.
 
TA MED: Många kläder som har många teman.
 
INFO: Jag kommer sätta er 2 och 2 i lag. Jag är ledaren och kommer säga ett tema. T.ex Jul. Då ska ni sätta på er t.ex Julkläder eller något liknande c; Den som har minst liknande kläder åker ut. Och så kör vi ett nytt tema osv. Så ska ni stå på en ruta var på Dansgolvet. Om ni inte förstår så kommentera inlägget eller så kommer jag kanske berätta lite mer på eventet :)
 
- SKATTJAKT -

NÄR: Lördag den 20e April kl 16.00.
 
VART: Vi samlas i Demascus.
 
INFO: Jag kommer Gömma Opal nånstans, Och då ska ni leta efter Honom. Och jag kommer dela upp er i 2 grupper. c: om ni inte förstår så kommentera inlägget! :3
 
- FRÅGESPORT -
 
NÄR: Ons den 24e April Kl 16.00.
 
VART: I Fp Caféet.
 
TA MED: Din hjärna, Om du har nån C:<
 
INFO: Jag ställer frågor om ss. Och den personen som säger det rätta svaret först, går vidare. osv. Om ni har frågor så kommentera inlägget! ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback