Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Nya event!

FRÅGESPORT
 
 
NÄR: Ons den 1a Maj Kl 16.00.
 
VART: Fp cafét.
 
INFO: Jag delar in er i lag, och så ska ni ställa er på varsin ruta. Det är högst 4 lag, och lagen ska liksom stå på ena längden. Om ni fattar xD Och jag ställer frågor om sso. Och dem som svarar rätt först ligger säker och är inte med på den omgången. Och den sista på den omgången som inte svarat rätt först nån gång åker ut. Och sen när det är 2 personer kvar. Så ska dem sitta i äggstolarna så är det final >:D Så ställer jag 3 frågor, och den som svarar flest rätt och först, Vinner c8<

Kommentarer
Postat av: Wilma Youngforest

´Kanske inte kan komma :( Ridlektion... (irl)

Svar: Jaha ... Vad tråkigt att du inte kan komma :/
Olivia & Opal ♥

2013-04-30 @ 19:18:37 / URL: http://jorviklivet.bloggo.nu
Postat av: Siri Moonforest

Kul, hoppas jag inte missar nu bara c:

Svar: c:
Olivia & Opal ♥

2013-05-01 @ 12:56:57 / URL: http://sssiri.bloggplatsen.se
Postat av: Emily Goldnight

Nu får vi ha en till för jag missade att det va nån... ! :C ( gillar frågesport men det ee nog en fördel om jag hade varit smart xD )

Svar: aa xD
Olivia & Opal ♥

2013-05-02 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback