Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Tjuv & Polis c:

Vi körde Tjuv & Polis i klubben idag :3 Först var jag tjuv cx (Dem bruna Namnskyltarna är Poliser, Dem blåa är tjuvar.) Här kmr några bilder :3
Här är en bild när vi rider för livet xD
Där blev jag "tagen" Och sitter i fängelset c:
Sen blev jag tagen igen cx
Och så blev jag tagen ännu en gång x.x
Och ännu en gång...
Och ännu en gång x.x
Sen så frigörde Wilma mig, (Efter 5e gången) Så då flydde vi c'8
Sen så skulle vi köra om men då orkade vi inte, (Vi behövde göra ud osv) Och då blev en jättesur eftersom vi inte körde en gång till. -.-''
 
Så det var ett..... Lyckat event :3

Kommentarer
Postat av: Corn

Hrm..... Eh.... Måndagar kmr jag ALDRIG vara med på event. Far fullbokat alla måndagar... Va nt med på en enda EVENT för jag ny kunde... DC för jag nt kunde rida dit, Discot för att pappa sa att det hade räckt för idag och Lekar för att det var en måndag och då ee jag fullbokad... Sämsta veckan Ever :(

Svar: Aw ;__; Ska försöka att ha en eventfri måndag nästa gång då c;
Olivia & Opal

2013-04-15 @ 20:35:15 / URL: http://lillajorvik.bloggo.nu
Postat av: Mirre

Jag på första bilden;
SHIT OMFG SPRING FÖR FAN!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA

Svar: Haha X''D
Olivia & Opal

2013-04-15 @ 22:01:12
Postat av: Felicia Greenhill

vi får göra om det i helgen elr nåt >:D (Var ju aldrig med ;_;)

Svar: aa c:
Olivia & Opal

2013-04-16 @ 10:04:32 / URL: http://feliciagreenhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback