Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Julkalender!

Jag har sett att några har en julkalender på sin blogg, och jag tänkte att jag skulle testa också :)
Varje dag fram till den 24e dec så kommer jag slumpmässigt dra en vinnare som kommenterat detta inlägg idag.
Jag kommer att utse vinnaren imorgon, så att så många som möjligt kan hinna vinna. Fast man måste kommentera idag.
Alltså på julafton så drar jag den sista vinnaren dagen efter.
Men alla har chans att vinna! Och man vinner priser varje dag.
Ni behöver skriva ert namn och kommentera att ni är med i tävlingen.
 
Denna gångens pris är att jag bjuder på en picnick med vinnaren :)
 

Kommentarer
Postat av: Feliks le Grönkulle

MWEHEH
Count Me in B)

Svar: Bara så du vet så blev du "Misstänkt för spam!" XD
Olivia & Opal ♥

2013-12-01 @ 19:19:20 / URL: http://feliciagreenhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback