Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

BLOGGTÄVLING!

Bloggtävling!
 
 
VAD SKA MAN GÖRA?

1. Kommentera inlägget att du är med. (Fyll i Namn, E-mail, Blogg. Om du inte har någon blogg så skriv det.)
2. Lägg ut den bästa bilden på Dig och din/Dina hästar på din blogg med rubriken "Mitt bidrag till Jorviklove.blogg.se! Och ha den i en Tävlings kategori eller nåt liknande, Om du inte har någon så skicka till min email. ([email protected])
3. Länka till denna bloggen.
 
VIKTIGT:
• Bilden behöver inte vara Redigerad.
• Man vinner förstås Pris som ni nog kommer gilla. ;) Men det är hemligt! :3
• Minst 10 personer ska vara med.
 
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emilia Braveheart

Jag är med :3

Svar: Kul :3
Olivia & Opal ♥

2013-05-18 @ 08:02:45 / URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback