Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Jrc - Evigt saknad, Evigt älskad ♥

Detta var ett svårt beslut, Men jag var tvungen.
Jag har nu upplöst JRC. ;_;
Det var nog bäst att Jrc fick somna in 8c
Pga; Många lämnade, jag är en dålig klubbägare som har halvslutat, Vi har inte längre events.
Vi har ju fortfarande kontakt hos kik c:
Här kommer några bilder från tiden från JRC:
Inte alls många... XD Men har raderat alla andra :/
Men, ÄLSKAR ER, BLI INTE SOM MUPPAR C8

Kommentarer
Postat av: Klara Winterlake

Aww saknar tiden i JRC men livet går vidare. Hoppas vi möts på starstable snart igen och att du mår bra //Klaris

Svar: aa c:
Olivia & Opal ♥

2013-05-26 @ 16:40:29 / URL: http://jorvikbloggen.bloggo.nu
Postat av: Alice Slowhill

Vi är redan möppar, din möpp 8DDDDDDDD

Svar: En söt och Göllig möpp C:< Inte en elak och FUUUUUL xD
Olivia & Opal ♥

2013-05-30 @ 15:35:36 / URL: http://slowhill.blogg.se
Postat av: Klaris XD

HÅLLER MED! xD

2013-06-01 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback