Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Ny klubb

Siri Moonforest och Filippa Friendborn har skapat ny klubb c: Dem hade tydligen alltid viljat det så dem var tvungna att lämna JRC :/
Men är stolt över dem. Dem körde hårt med lilla mig och nu får dem känna hur det känns att äga en hel klubb >:D
- Crystal Aces club - , tror jag den hette c:
Men jag är stolt över dem, vi är fortfarande Goda vänner. Det är inte så med 2 andra personer som hackar på Jrc hela tiden c: Dem är jag inte stolt över xD
Lycka till med Klöbben dåra c8< Stjäl bara inte mina medlemmar.

Kommentarer
Postat av: Siri Moonforest

Awww... Vi älskar dig Oliv <3

Svar: Vad bra c8
Olivia & Opal ♥

2013-05-09 @ 22:28:27 / URL: http://sssiri.bloggplatsen.se
Postat av: Klara Winterlake

kommer aldrig lämna JRC även fast dom har startat en ny klubb <3.
(inget illa menat Filip och Sir

Svar: Tack! <3
Olivia & Opal ♥

2013-05-10 @ 15:21:45
Postat av: Lisa Winterstorm

Menar du Anna och Siri? Isåfall, tycker jag inte att du ska gå och peka ut dem här o.o

Svar: Sa inte ens namnen :3 Så du behöver inte tycka att jag pekade ut dem
Olivia & Opal ♥

2013-05-10 @ 16:31:17 / URL: http://frostmane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback