Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

;___;

Mitt sr tar slut på Måndag den 22a April 2013 (xD)... Och jag frågade mamma om jag fick köpa nytt sr c: Det är ju Dubbel-sc helg denna helgen också så.. Men.....
Jag fick köpa sr när jag fyller år ;___; Det är i nov @.@ D:
Men aja.... ;__;
 
Bra saker att vara icke sr:

• Jag kan vara med Felix c8
• Det blir mer spännande att bugga sig in i sr världen C:<
• Jag ksk är ute lite mer irl o.o
• Jag kommer inte ha så mke att göra när jag inte har så många blåa.
 
Dåliga saker att vara icke sr:

• Man kan inte hoppa ;___;
• Man kan inte öppna garderoben ;__;
• Kommer bara ha plats för några av dem viktigaste sakerna i väskan ;__;
• Man kan knappt vara i sr världen ;__;
• Man får inga sc ;__;
• Man får inga gula uppdrag ;__;
• Det finns inte så mkt snygga kläder i Fp, G.e.d arbetsplats och Fp m.m ._.

Det finns nog fler saker som är dåliga med att vara icke sr .___. Men det är nog inte så frligt ändå...
Jag har ju världens bästa klubb och vänner :3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback