Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Dag 4 - Bästa/ Värsta plats?

Jag har många platser jag gillar c: Men här är några av dem iaf :3
Jag älskar VD Paddocken! c: Det är ett perfekt ställe att träna sin dressyr, och är även ett bra ställe för hästen att springa av sig.
Den här platsen älskar jag, det är ett perfekt sommarställe. Ett mysigt Sommarhus, En skön flod att bada i.
Det här stället har en jättefin utsikt över Silverglade! Bara synd att Mario som alltid är här uppe nästan aldrig får besök :/
Jag älskar denna platsen :3 Det är ett sånt härligt ställe att bada på ♥ Så hör man det ljudet från vattenfallet :3
 
Nu kommer dem platserna jag inte gillar. Det är inte många, men aa. xD
Jag är inte så förtjust i Steves paddock ;__; Jag gillar att den är ganska liten. Nästan alla andra är jätte stora...
Men man fastnar ofta i staketen -.-' Det är riktigt irriterande ;__;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback