Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Jorvik runtresa c:

Varje dag brukar jag göra en Jorvikruntresa Och göra alla dagliga :3
För mitt sr tar slut om 16 dar ;___; Så jag behöver mkt Js... (Sc också för den delen xD) Jag har ju shoppingförbud nu (På Sc) Får ju köpa för Js c; Men för nån veckasen så orkade jag lixom inte spara mer xD Så jag köpte ganska mkt..... Så det gjorde slut på mina sc -.-'
FY, Dum Oliv, inte göra så 8c
 
Så jag vill ju hinna köpa dem sakerna jag önskar mig c: Men å andra sidan så oroar jag mig mkt för att det kmr inte få plats i min väska ;__; Så jag får sälja några saker då och lägga resten i stallet sålänge, och ha dem viktigaste i Väskan c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback