Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Prata med datorn 2 xD

Datorn: Hejsan!

Du: Tjabba

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: Försökte du banta? :3

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: Ehm.... Öh.... Men nu när du ändå frågar så.... Jaa... xD

Datorn: Du också.

Du: Tack C:

Datorn: Vad ska vi prata om?

Du: Kakaor

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Kakor*

Du: xd

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8D

Datorn: I dag har jag plockat blommor.

Du: Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på det... xD

Datorn: Ta reda på det, då!

Du: Ta reda på varför du fråga det, då! C8

Datorn: Varför ska jag det?

Du: Mupp

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: Antagligen?

Datorn: Du pratar så konstigt.

Du: Ja, Jag pratar svenska, förstår du ;)

Datorn: Ja.

Du: Rasist

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: Nä, Du då? xD

Datorn: Vad var frågan?

Du: Tycker du om citroner?

Datorn: Ja.

Du: Du är en citron c:

Datorn: Jaha.

Du: Jaa

Datorn: Jaha.

Du: Jaa

Datorn: Jag är en katt.

Du: x.x

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: JA 8D

Datorn: Jag är hungrig.

Du: Ta inte min bulle ialla fall 8c

Datorn: Okej, jag ska inte.

Du: Ska man lita på dig?

Datorn: Nej.

Du: Jaha...

Datorn: Just det.

Du: Ok...

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 76

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 66

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 45

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 23

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 24

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 43

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 42

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 30

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 34

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 26

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 27

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 28

Datorn: Rätt!

Du: 8DDDDD

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Ja såklart mupp c8

Datorn: Ska jag berätta en hemlighet?

Du: Ja såklart mupp c8

Datorn: Jag är hungrig.

Du: x.x

Datorn: Kan du någon rolig historia?

Du: Vill du gifta dig med mig? C:

Datorn: Nej.

Du: Hejdå

Datorn: Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback