Vad ska jag satsa på?

  • Serier
  • Irl
  • Ridturer
  • Historier
  • Tävlingar

Freeblogpolls

More polls: Free polls

Posteffekter

Jag och mina vänner bråkar om vad som är bäst; Med PE eller utan PE= Pposteffekter.
Jag tycker att det är bättre att ha PE, men alla andra tycker att det är bättre utan :c. Så nu jämför jag pe och utan:
 
MED PE:
 
UTAN PE:
 
MED PE:
 
UTAN PE:
Bara jag som tycker att jag ser för gul ut utan pe? :3
Med posteffekter är det helt klart bäst c: Dessutom ser det inte lika vintrigt och kallt o mysigt ut utan pe >;D
 

Kommentarer
Postat av: Härskarinnan över Oliv

Eposteffker? xD Posteffekter heter det ju c8

Svar: Fuk jo
Olivia & Opal ♥

2013-12-15 @ 19:22:55 / URL: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: Härskarinnan över Oliv

Ameh, på min dator blir allt jättesuddigt med posteffekt, kolla bah på alla gamla bilderna på min blogg XD

Svar: XD
Olivia & Opal ♥

2013-12-15 @ 19:23:59 / URL: http://feliciagreenhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback